Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Lorem ipsum dolor sit amet
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Bekijk ook onze boeken
assortiment

20001
HET VERANDER PERSPECTIEF
Ontdek de businessroman over verandermanagement. Volg Roy van Bergen, directeur van RTech, terwijl hij zijn bedrijf door een kritieke fase leidt. Toekomstbestendigheid staat centraal als Roy en zijn team diepgaande veranderingen ondergaan.
Dit boek geeft inzicht in persoonlijke, team- en organisatieontwikkeling, uitgelegd via het Z-Model of Change®. Het biedt ook reflectievragen voor jouw eigen situatie.

20002
HOW CHANGE WORKS ENGLISH EDITION
Verandering is overal en altijd aanwezig. Dit boek over het Z-Model of Change® biedt inzicht in hoe verandering echt werkt. Het begint met het individuele perspectief en trekt parallellen naar het bedrijfsleven, waarbij de interactie tussen individu en omgeving en de spanningen die veranderingen met zich meebrengen worden belicht. Dit wetenschappelijk bewezen model wordt succesvol toegepast in het veranderen van organisatiestrategieën, culturen en gedrag, en is effectief in coaching.
Dit boek is de Engelse Editie.

20003
De wetenschappelijke theorie van het Z-Model of Change®
Het Z-Model of Change® is ontwikkeld door Martijn de Zoete en is gebaseerd op de principes van cybernetica, de wetenschap van communicatie en controle in mens en machine. Dit model, een vorm van systeemdenken, definieert systemen als een subjectief gekozen verzameling variabelen, toegepast op verschillende contexten zoals de werking van een lamp.
Het Z-Model of Change® past dit concept toe in organisatorische settings, waarbij het systeem bestaat uit verschillende onderdelen: de waargenomen omgeving (markt en toekomst), huidig gewenst en ongewenst gedrag, toekomstig gewenst gedrag, evolutionaire gedragspatronen, verbaal en intern gedrag dat kennis, identiteit en waarden uitdrukt, en doelen met bijbehorende strategieën. Deze elementen samen bieden een diepgaand inzicht in organisatiegedrag en -verandering.
Wil je snel en inhoudelijk antwoord op je vragen?
Maak een afspraak om vrijblijvend
te sparren.